Reklamacje
Reklamacje
1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar wolny od wad.
3. Jeżeli po przejściu własności Towaru na Kupującego, stwierdzi on, że Towar posiada wady fizyczne lub prawne, kupujący może złożyć Sprzedającemu Reklamację z tytułu rękojmi za pośrednictwem poczty e-mail: reklamacjeizwroty@mb-jupiter.pl przesyłając informację dotyczącą reklamowanego Towaru. W e-mailu Kupujący powinien podać : imię i nazwisko, numer faktury lub paragonu, adres dostawy/montażu oraz nazwę i ilość zakupionego Towaru. Należy również umieścić wyczerpującą informację dotyczącą wady Towaru, oraz udokumentować rzeczoną wadę - np. przesyłając zdjęcie Towaru lub usterki po jego wmontowaniu. Kupujący musi również zawrzeć żądanie formy rekompensaty za wady Towaru. Reklamację można również złożyć w formie pisemnej, listem poleconym- przesyłając ją na adres siedziby firmy Sprzedającego: JUPITER ul. Elżbiety25, 72-006 Mierzyn
4. Sprzedawca zobowiązany jest udzielić odpowiedzi na Reklamację w
terminie 14 dni od dnia jej przyjęcia. Za datę przyjęcia uważa się
potwierdzenie otrzymania Reklamacji przez Sprzedającego. W przypadku Reklamacji
przesłanej za pomocą zgłoszenia e-mail - Sprzedawca potwierdzi jej otrzymanie
najpóźniej w następny pierwszy dzień roboczy po jej otrzymaniu w godzinach
pracy Sprzedającego. W przypadku Reklamacji przesłanej Pocztą Polską liczy się
data odebrania listu przez Sprzedającego.
5. Sprzedawca odpowie na Reklamację Kupującego za pomocą wiadomości
e-mail, lub listownie w zależności od deklaracji Kupującego.
6. W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji za uzasadnioną -
koszty wymiany, naprawy, w tym koszty przesyłki związanej z reklamacją Towaru
ponosi Sprzedawca