Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Reklamacje

Reklamacje 

1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar wolny od wad.

2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego będącego konsumentem w rozumieniu art.22 [1] Kodeksu Cywilnego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne zakupionego Towaru, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 

3. Jeżeli po przejściu własności Towaru na Kupującego, stwierdzi on, że Towar posiada wady fizyczne lub prawne, kupujący może złożyć Sprzedającemu Reklamację z tytułu rękojmi za pośrednictwem poczty e-mail:         reklamacjeizwroty@mb-jupiter.pl przesyłając informację dotyczącą reklamowanego Towaru. W e-mailu Kupujący powinien podać : imię i nazwisko, numer faktury lub paragonu, adres dostawy/montażu oraz nazwę i ilość zakupionego Towaru.   Należy również umieścić wyczerpującą informację dotyczącą wady Towaru, oraz udokumentować rzeczoną wadę - np. przesyłając zdjęcie Towaru lub usterki po jego wmontowaniu. Kupujący musi również zawrzeć żądanie formy rekompensaty   za wady Towaru. Reklamację można również złożyć w formie pisemnej, listem poleconym-  przesyłając ją na adres siedziby firmy Sprzedającego: JUPITER ul. Elżbiety25, 72-006 Mierzyn

4. Sprzedawca zobowiązany jest udzielić odpowiedzi na Reklamację w terminie 14 dni od dnia jej przyjęcia. Za datę przyjęcia uważa się potwierdzenie otrzymania Reklamacji przez Sprzedającego. W przypadku Reklamacji przesłanej za pomocą zgłoszenia e-mail - Sprzedawca potwierdzi jej otrzymanie najpóźniej w następny pierwszy dzień roboczy po jej otrzymaniu w godzinach pracy Sprzedającego. W przypadku Reklamacji przesłanej Pocztą Polską liczy się data odebrania listu przez Sprzedającego. 

5. Sprzedawca odpowie na Reklamację Kupującego za pomocą wiadomości e-mail, lub listownie w zależności od deklaracji Kupującego.

6. W przypadku uznania przez Sprzedawcę reklamacji za uzasadnioną - koszty wymiany, naprawy, w tym koszty przesyłki związanej z reklamacją Towaru ponosi Sprzedawca 

Witryna stworzona na platformie